11 december

tudelu :). jag skrev ett inlägg på min mobil i går kväll och skulle precis skicka iväg det och då märkte jag att jag inte hade några pengar på min mobil kvar, konstigtkonstigtkonstigt. måste vara allt internetuppkopling som har dragit iväg, menmen. det tråkiga är att det inte blir några mobilinlägg på ett tag tills jag får nyapengar, men jag går ta och blogga mer från datorn och så :). men hoppas att jag ska lyckas med lika mkt upptatering.
aja, btw vaknade i tid idag :). känns skit skönt, om en stund (3timmar) ska jag och min pappas fru gå ut på stan och shoppa lite, och sen ska vi ta tuben och åka till skarpnäck hem till nadia och äta lite tsm med anna och allas föräldrar, mysigtmysigtmysigt :). kanske upptaterar därifrån, vi får se! 


ville bara säga att jag saknar tim nåt sjukt mkt just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0