back..

Hej alla. sorry för igår men jag pallar inte prata om vad som hände, men jag mår bättre nu iaf :). ska börja uppdatera mer  och mer nu så ni får ta och fortsätta läsa och komentera!

idag så var det ganska roligt i skolan faktist haha :). jag och kezaya hade printat ut några frågor och kopierat upp de till typ 200 elerver som vi skulle fråga alla 7or och 6or som handlade om sömn, igentligen så vet vi int vad det har med det vi håller på med i skolan men vi får komma på nåt hur vi ska redovisa det hahah. det gick bra och ge de till alla i 7an men sen gick vi ner till 6orna och alla hade lektion och stängda dörrar. efter typ 5 min med typ bråka om vem som ska kancka så öppnar A sitt klassrum så kommer deras lärare ut (som HATAR mig och kezaya för vi alltid srpinger och stör 6orna hahaha) och så berättade jag hur det låg till och så gav vi de till henne. och så skulle vi gå in i B's klassrum och så öppnar ingen när vi knackar, så kom det ut nån urklassrummet och då går jag och kezaya in och det är ingen som ser oss typ hahhaha så jag och kee får gå ut igen och vänta på att alla slutar ahahahh, alla måste tro att vi var värsta idoterna som satt och kollade när klasserna slutade o.s.v. men vi hade iaf rolig för alla är så himla "anorulnda" där hahahha, t.ex. lägger alla skor i ett skåp och lägger en pil av skor till skåpet hahahhahaha XD. aja nu blev det ganska tråkigt för alla som inte går i min skola menmen haha. efter skolan åkte jag till nadia som fick lite problem på vägen hem hahaha, inget jag tar här menmen, och åt spagetti och pratade lite. mysigtmysigt haha.
snart ska jag gå ut tsm med min syster och min låssas mamma, vetefan vad vi ska göra men de ville att jag skulle med haha.

en engång förlåt för mitt lilla paus i går!. pusspuss


kezaya i 6ornas korridor.

till kezaya! jag är verkligen inte sur på dig!.. men jag trodde du var sur på mig så därför gick jag. förlåt!..


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är i-buddy tävlingen avslutad i min blogg som du deltog i;)

2009-01-13 @ 18:37:20
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0