DSC00241

MMS

bombar med inlägg idag men jag har så jävla tråkigt! Just nu har jag musik och lyssnar på klassisk musik :o skit tråkigt haha! Innan lunch så gick brand alarmet och jag och Kezaya idiote som vi är, tar inga jackor på oss och jag sprang ut i t-shirt och leggings till en början gick det bra men efter typ 5 min håller jag på att dööö. Det var så jävla kallt! Haha sen när vi kom in så började det klia på min rygg för den blev varm för fort och då kliade jag upp min rygg så den blev helt jävla röd :/. Asso den som smällde smällare i korridoren, ONÖDIGT! Måste bara säga, en i min klass, michelle, har köpt en skitskit fin tröja med ur gulligt mönster, helt kär i den! Bilder kommer sen :-). Haha aja nu ska jag lyssna lite mer på vår musik lärare innan han dampar sönder haha kramkram :)<3


Kommentarer
Postat av: gall5

Tjaa är det lugnt eller?

2009-01-08 @ 13:32:07
URL: http://diabetesmannen
Postat av: Linda

tävlingen avslutas den 13/1 så håll koll,lättast gör du det genom bloglovin;)

2009-01-08 @ 15:54:32
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0