god morgon.

är verkligen sämst på att mobilblogga för jag glömmer alltid att skriva BLOGG innan texten och då kommre inte inlägget in och sen blir det knas. aja ska bättra mig! som sagt så fungerade inte min plan idag att gå och lägga sig sent igår och gå upp tidigt idag så jag skulle vara skit trött och behöva gå och lägga mig tidigt i kväll för att komma upp i tid till skolan, men hela planen blev helt förstörd pågrund av att jag gick upp för en timme sen asso kl 13 ... :( nu kommer jag vara uppe hela natten och vara skit trött när jag ska upp till skolan :'/. börjar kl 8 desutom så jag vetefan hur jag ska palla mig upp ur sängen :( men lite längtar jag till skolan för då kommer jag kunna träffa tim (min kille) lite oftare eftersom vi inte har träffas på hela lovet :'( saknar dig ! och sen kommer det bli kul med flummiga kezaya som jag bara har sagt hej till en gång på hela lovet som förövrigt är SKIT brun för hon har varit i thailand i 3 veckor (avundsjuk, vill också vara brownie!) aja hoppas att VT går snabbt så vi kan få sommarlov så snart som möjligt, lääängtar verkligen ! hoppas alla har en bra sista dag på lovet (sista för mig iaf) ! kramkram !


bild från sommarlovet 08

Kommentarer
Postat av: Lisa

härlig bild :)

2009-01-07 @ 14:40:43
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: annica

fin bild!

2009-01-07 @ 15:57:40
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0