har fortfarande inte somnat :/ kol

MMS

har fortfarande inte somnat :/ kollade just på ett sjukt program på mtv, det tar typ som jack ass, 4 killar som utmanar varandra att göra olika saker typ. En kille fick göra fett sugning. En av de andra killarna sa till läkarna att de skulle lägga lite mindre bedövning en vad nån brukar. Asso omg vad han som blev fett sugen skrek :o hans kompisar stod runt om och asgarvade, det var roligt i början när man bara fick se han som skreks ansikte men sen filmade de hans magen.. Asso omg har ALDRIG sätt någont äckligare! Jag höll på att spy kan jag säga! Läkarna tryckte in en jävla smal stång in i magen och tryckte in och ut den. USCH! Efter oprationen så hällde läkarna allt fett som de hade sugit ut i en flaska som killarna fick ta med sig hem :o Men inte någ med det.. Sen körde de en tävling, de stod alla vid ett bord som var upp till deras höft, lätt en tjej krypa in under bordet. En kille skulle bli av runkad och ha ett bra poker face och inte göra en min. Efter typ nån minut så skulle alla gissa och ifall inte den som blev avrunkad fick mest röster så fick de andra ett straff annars om den som blev av runkad avslöjade sig själv så fick den själv ett straff. De körde tävlingen och en av killarna blev avrunkad och avslöjade sig själv och då fick han ett straff, gissa vad han fick göra! DRICKA FETTET :O:O:O då klarade jag inte se längre, asso omg! Aja, ganska ointressant men jag behövde skriva det haha. Ska försöka att sova nu iaf. Godnatt igen! Bilen: utsikten från hammarbybacken! Tagen av: mig <3


Kommentarer
Postat av: Jennie (ANG3L)

Svar; Tack så mycket :) Ja det händer faktiskt, när jag har tid så .. Men du kan väl skicka en mail till mig där du skriver vilka färger du vill ha, vad du vill att där ska stå och önskan av stil, sen kan du skicka med om det är några bilder du vill ha också. Så hör jag av mig till dig, okej ? :)

2009-01-08 @ 08:02:04
URL: http://ang3l.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0