ge mig lite värme !

hejhej bloggen, som för övrigt ser förjävlig ut men nu har jag tid och fixa den. testade att blogg från mobilen idag (såg nu att de hade kommit fram nu -,-) aja de kom fram iaf. idag var jag ju i kista tsm med liv och skulle träffa en gammalbarndoms vän som gick på mitt och livs dagis, det gick lite sisådär, ingen var social och jag och liv dissade de och gick till hm och jag var bara tvungen och köpa nåt, hade inte rikigt bestämmt mig vad jag skulle köpa men det blev två trosor hahah, sen fick jag och liv bråtom för marcus (ninooo) hade åkte till tc för att möta och han var redan framme haha ! såg jag och liv gick till tuben och den missade vi precis, till slut var vi i tc och där stod marcus och nadia var också där så då åkte vi mot skarpnäck. när vi kom till skarpnäck så behövde nino gå hem för han skulle på cirkus (XD) så då smsade jag och nadia billy som vi tog med till donken i skanstull för jag och nadia var skiiiit hungriga. sen åkte jag hem och åt middag ( igen ) hahah ! vet inte rikigt vad som händer i morgon (sista dan på lovet SNYFT!) men det måste vara nåt roligt annars blir jag ledsen ! :'( måste iaf åkta till stan och köpa en present till alexandra som jag inte har gjort en .. :/.


saknar sommar 08

Kommentarer
Postat av: Anna

alla älskar vi ju sommar :)

2009-01-06 @ 21:13:58
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: http://absolutee.blogg.se

fin blogg sötis !

2009-01-06 @ 21:42:52
Postat av: marucus

haha jag somna på cirkusen (A) ,men det va fan nästan som cirkus inte riktigt;)

2009-01-06 @ 22:05:54
Postat av: melisa

gud vad skönt det skulle vara med sommar NU!

2009-01-07 @ 00:30:04
URL: http://baramelisa.blogg.se/
Postat av: emil

hade ni två husvagnar ? :O

vi hade bara en :/

2009-01-07 @ 14:42:34
Postat av: mimmi

japps vi hade två haha. eller menar du på torsgård ? :) <3

2009-01-07 @ 14:45:59
URL: http://aalwaysme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0